(8 5) 255 5787
Kasdien nuo 8 iki 21 val.

Dažniausiai užduodami klausimai


Kaip apsipirkti BARBORA

  • Kaip galima atsiskaityti už pirkinius?

    Pasirinkę Barbora express prekių atsiėmimą parduotuvėje, už pirkinius galite atsiskaityti internetu naudodamiesi SEB, „Swedbank“ arba „Luminor“ internetine bankininkyste arba prie paskyros pririšta kreditine arba debetine kortele.

    Įmonės turi galimybę gauti išankstinę sąskaitą. Elektroniniu paštu gautą sąskaitą iki nurodyto laiko reikia apmokėti laiške paspaudus sugeneruotą unikalią nuorodą.
  • Kokia yra minimali prekių užsakymo suma?

    Minimali prekių krepšelio suma pasirinkus Barbora Express atsiėmimą parduotuvėje yra 19,99 EUR.

  • Ar galima įsigyti prekių įmonės vardu ir gauti sąskaitą faktūrą?

    Taip. Jei norite gauti sąskaitą faktūrą įmonės vardu, paskutiniame apsipirkimo žingsnyje Jums reikia pasirinkti atsiskaitymą kaip „Juridinis asmuo“.
    Suveskite reikiamus įmonės rekvizitus, juos išsaugokite ir pasirinkite apmokėjimo būdą.
    Sąskaita Jums atsiųsime el. paštu, kai bus galutinai patvirtintas Jūsų užsakymas (tai gali užtrukti iki kitos dienos ryto po užsakymo pateikimo). Prašytume atkreipti dėmesį, kad atlikus užsakymą įmonės rekvizitų pakeisti nebegalima. Jeigu po to, kai užsakėte prekes, atnaujinote įmonės rekvizitus, pakeitimai galios tik naujiems užsakymams.

  • Ar galima vieno užsakymo sąskaitą išskaidyti į kelias?

    Deja, vieno užsakymo sąskaitos negalime išskaidyti į kelias skirtingas sąskaitas. Jei norite, kad tam tikros prekės būtų atskirose sąskaitose, reikėtų suformuoti kelis skirtingus užsakymus, tada mes galėsime pateikti skirtingas sąskaitas tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims.

  • Ar pirkdamas internetinėje parduotuvėje BARBORA gaunu pinigų į AČIŪ kortelę ?

    Kai perkate internetinėje parduotuvėje BARBORA, į pas mus užregistruotą Jūsų AČIŪ kortelę grįžta 1% MAXIMA pinigų. Už įsigytas alkoholines prekes AČIŪ pinigai nesuteikiami.

  • Ar galima panaudoti AČIŪ kortelėje sukauptus pinigus?

    Apsiperkant internetinėje parduotuvėje BARBORA, kortelėje AČIŪ sukauptų MAXIMA pinigų panaudoti negalima.

Prekių užsakymas

  • Ar galiu papildyti jau atlikto užsakymo krepšelį?

    Prekių krepšelį papildyti galite iki tam tikro laiko. Tokiu atveju, dešinėje puslapio pusėje bei skiltyje "Mano duomenys" -> "Pirkimų istorija" matysite galimybę papildyti krepšelį:




    Jeigu nei vieno iš šių užrašų nematote, Jūsų užsakymas jau pradėtas vykdyti, dėl šios priežasties jo pildyti nebegalima.

    Pasirinkus krepšelio papildymo funkciją, papildomoms prekėms išsirinkti turėsite 15 min.:


    Atkreipiame dėmesį, kad:

    - Krepšelio papildymui nėra nustatyta minimali užsakymo suma;
    - Atsiskaityti už papildomas prekes galėsite tik tokiu pačiu būdu kaip ir už pagrindinį užsakymą;
    - Papildomos prekės bus pristatytos tuo pačiu metu ir tuo pačiu adresu kaip ir pagrindinis užsakymas. Pagrindinio užsakymo datos, laiko ar adreso koreguoti negalima.
    - Jau patvirtinto užsakymo pristatymo mokestis (jeigu jis buvo), papildžius pirkinių krepšelį, nesikeičia.  
    - Pildant užsakymą panaudoti nuolaidos kupono kodo galimybių nėra.

  • Ar galiu sveriamų prekių, pvz., apelsinų, užsisakyti vienetais?

    Taip, jeigu prie prekės yra pasirinkimas „Vnt.“. Rinkdamiesi sveriamas prekes ir dėdami į pirkinių krepšelį, skiltyje „Vnt.“ galite įrašyti arba prekės svorį (kilogramais), arba kiekį (vienetais). Jei pasirinksite, pvz., 3 vnt. apelsinų, Jums bus apskaičiuota taip: 3 vnt. × vidutinis vieno apelsino svoris. Sistemoje yra įvesti vidutiniai sveriamų prekių svoriai. Jei atrenkant prekes apelsinai svers mažiau nei sistemoje nurodytas vidutinis prekės svoris, kainų skirtumas, atsiradęs dėl sveriamų prekių svorio paklaidos, Jums bus grąžintas per 7-10 darbo dienų į sąskaitą, iš kurios gavome mokėjimą už pirkinius. Jei atrenkant produktus apelsinai bus didesnio svorio nei sistemoje nurodytas vidutinis prekės svoris, Jums pristatysime 3 apelsinus, kaip ir buvote užsakę. Už papildomą svorį Jums mokėti nereikės.

  • Kas yra mėgstamiausių prekių krepšelių ruošiniai? Kaip jais naudotis?

    Jūsų patogumui suteikiame galimybę susikurti dažnai perkamų prekių krepšelių ruošinius. Jų galite turėti kiek tik norite: suformuokite savaitgalio pietų, šeimos savaitės ar ypatingos šventės pirkinių krepšelius. Kai turėsite savo prekių krepšelio ruošinį, nereikės kaskart visas prekes surinkti po vieną. Atsidarę ruošinį, galėsite paprastai koreguoti ir pritaikyti konkrečiam apsipirkimui.

  • Ar yra taikomas prekių pakavimo mokestis?

    Perkant BARBORA internetinėje parduotuvėje taikomas fiksuotas 0,29 EUR pakavimo mokestis, nepriklausantis nuo sunaudotų maišelių kiekio. 

Prekių pristatymas

Prekių ir pinigų grąžinimas

  • Ką daryti, jei gavau nekokybiškas prekes ir noriu jas grąžinti?

    Jei pastebėjote, kad prekių kokybė bloga  atsiimant prekes parduotuvėje, prašome ne vėliau kaip per 72 valandas nuo prekių atsiėmimo laiko mus informuoti telefonu: +370 5 255 5787 ar el. paštu: pagalba@barbora.lt, atsiunčiant nekokybiško produkto nuotrauką ir tiksliai išdėstant situaciją. Jeigu apie nekokybiškas prekes pranešite praėjus daugiau nei 72 valandoms nuo prekių pristatymo ar atsiėmimo laiko, mes negalėsime užtikrinti, kad situacija bus sprendžiama kliento naudai. 

  • Ką reiškia ant produkto nurodytos galiojimo žymos?

    Užrašas „Tinka vartoti iki...“ nurodo, kad tai labai greitai gendantis maisto produktas, galintis per trumpą laiką sukelti tiesioginį pavojų žmonių sveikatai. Įprastai šiuo užrašu ženklinami švieži, atvėsinti maisto produktai, tokie kaip jogurtas, pienas, mėsa, įskaitant maltą mėsą ir mėsos gaminius, žuvis ir jos produktai, nepasterizuotos vaisių sultys ir t. t. Žymuo nurodo terminą imtinai.

    Užrašas „Geriausias iki...“ paprastai pateikiamas ant negreitai gendančių maisto produktų pakuočių, pavyzdžiui, kruopų, miltų, makaronų, taip pat konservuotų, džiovintų maisto produktų ir t. t. Daugelis šių maisto produktų pasibaigus šalia užrašo „Geriausias iki...“ nurodytam terminui dar yra saugūs vartoti, tačiau jų kokybė jau gali būti pablogėjusi, pavyzdžiui, susilpnėjęs aromatas. Žymuo nurodo terminą imtinai.

  • Ką daryti, jei negavau visų užsakytų prekių arba gavau tokias, kurių neužsakiau?

    Jei pastebėjote prekių neatitikimus atsiimant prekes parduotuvėje, reikėtų nedelsiant kreiptis telefonu: +370 5 255 5787 arba el. paštu: pagalba@barbora.lt ir tiksliai išdėstyti situaciją. Mes pasistengsime kuo greičiau išspręsti kilusią problemą. Skundai dėl negautų prekių priimami per 72 val. nuo prekių  atsiėmimo laiko.

  • Man netinka gauta prekė, kaip galėčiau ją grąžinti ar pakeisti?

    Jeigu gauta prekė jums netinka, jos pakeisti parduotuvėje deja neturime galimybės.Reikėtų nedelsiant kreiptis telefonu: +370 5 255 5787 arba el. paštu: pagalba@barbora.lt ir tiksliai išdėstyti situaciją. Mes pasistengsime kuo greičiau išspręsti kilusią problemą. Skundai dėl negautų prekių priimami per 72 val. nuo prekių  atsiėmimo laiko.

  • Ar man reikės sumokėti sumos skirtumą, jei gavau daugiau sveriamų prekių, nei užsakiau ir sumokėjau?

    Jei dėl sveriamų produktų paklaidos gavote prekių už didesnę sumą, nei sumokėjote, už papildomą svorį Jums mokėti nereikės.

  • Sumokėjau daugiau, nei nurodyta galutinėje sąskaitoje faktūroje, kurią gavau su prekėmis. Ar man bus grąžinti pinigai?

    Jei gavote prekių už mažesnę sumą, skirtumą per 7-10 darbo dienų grąžinsime Jums į sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius.

  • Per kiek laiko grąžinami pinigai už nepristatytas ar nekokybiškas prekes? 

    Pinigų permoka paprastai grąžinama per 7-10 darbo dienų į sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta.

BARBORA prekių asortimentas

Elektroninėje parduotuvėje BARBORA galiojančios akcijos

Tara ir užstato sistema

  • Koks yra užstato už daugkartinę arba vienkartinę tarą dydis?

    Nuo 2016.02.01 užstato už daugkartinę ir vienkartinę pakuotę dydis yra 0,10 EUR. Internetinėje parduotuvėje BARBORA užstato kaina nurodoma po prekės kaina.


  • Kaip žymimos prekės, supakuotos daugkartinėje taroje ?

    Šios prekės žymimos tokiu simboliu 

  • Už kurią vienkartinę tarą reikia mokėti užstatą ?
    0,10 EUR užstatas imamas už alų, alaus kokteilius, sidrą, kriaušių sidrą, vaisių vyną, vaisių vyno kokteilius, vaisių vyno gėrimus, kitus fermentuotus gėrimus, alkoholinius kokteilius ir nealkoholinius gėrimus (gaiviuosius gėrimus, stalo vandenį, girą), natūralų mineralinį vandenį, šaltinio vandenį, fasuotą geriamąjį vandenį, sultis, nektarą, supakuotus į stiklinę, plastikinę (PET) ar metalinę vienkartinę pakuotę, kurios talpa didesnė negu viena dešimtoji (0,1) litro, bet mažesnė negu trys (3) litrai.
    Prekės, dalyvaujančios užstato sistemoje, žymimos simboliu.  Internetinėje parduotuvėje BARBORA užstato kaina nurodoma po prekės kaina.

Nuolaidų kuponai

  • Už kokią sumą turiu apsipirkti, kad galėčiau pasinaudoti kupono suteikiama nuolaida?

    Kupono nuolaida galioja atsiimant prekes parduotuvėje, kai perkame prekių  bent už 19.99 Eur sumą (neįskaintant prekių pakavimo ir pristatymo mokesčio) pridedant nuolaidų kupono vertę. Pavyzdžiui, jeigu Jūsų nuolaidų kupono vertė yra 3 €, tam, kad pasinaudotumėte nuolaida, turite išsirinkti prekių už ne mažiau kaip 22.99 € . Kadangi kuponai nėra taikomi įsigyjant alkoholinius gėrimus, norint pasinaudoti kuponu, kurio vertė yra 3 €, įsigyjamų prekių (kitų nei alkoholiniai gėrimai) bendra kaina turi būti ne mažesnė kaip 3 €, o bendras pirkinių krepšelis (įskaitant ir alkoholinius gėrimus) – ne mažesnis kaip 22.99 €.

  • Ar galiu panaudoti 2 kuponus vienam apsipirkimui?

    Vienas nuolaidos kuponas galioja tik vienam apsipirkimui.

  • Kur man reikės suvesti nuolaidos kupono kodą?

    Kai suformuosite savo prekių krepšelį, spausite “PIRKTI”, matysite visas prekes kurias išsirinkote, pavažiavus žemyn, matysite laukelį „NUOLAIDOS KODAS“, ten suveskite nuolaidos kodą ir paspauskite ant mygtuko „AKTYVUOTI“. 

  • Kokios yra nuolaidų kupono naudojimo taisyklės?

    1. Nuolaidų kuponą gali panaudoti tik registruoti elektroninės parduotuvės BARBORA vartotojai.

    2. Nuolaidų kupono kodas gali būti atsiunčiamas spausdintoje skrajutėje, elektroniniu laišku ar nurodant nuolaidų kupono kodą telefonu.

    3. Nuolaidų kupone esantis kodas gali būti panaudojamas tik vieną kartą ir tik perkant elektroninėje parduotuvėje BARBORA.

    4. Nuolaidos kupone nurodyta nuolaida nėra taikoma minimaliam prekių krepšeliui.

    5. Nuolaidų kuponai į pinigus nekeičiami.

    6. Nuolaidų kuponus draudžiama parduoti.

    7. Nuolaidų kuponų negalima panaudoti atsiskaitant už alkoholinius gėrimus. Jei pirkinių krepšelyje yra alkoholinių gėrimų ir kitų prekių, kitų prekių bendra kaina turi būti ne mažesnė nei nuolaidų kupono vertė.

    8. Nuolaidų kuponai galioja iki ant jų nurodytos datos. Nuolaidų kuponai, kurių galiojimo data jau pasibaigusi, į elektroninėje parduotuvėje BARBORA parduodamas prekes nekeičiami, jų galiojimas nepratęsiamas ir jie nekompensuojami.

    9. Už informacijos saugumą atsako nuolaidų kuponą turintis asmuo.

    10. Visi nuolaidų kuponai gali būti panaudoti tik elektroninėje parduotuvėje BARBORA įsigytų prekių krepšelio sumai sumažinti. Nuolaidų kuponai nėra sumuojami, taip pat nuolaidų kuponams nėra taikomos kitos elektroninės parduotuvės BARBORA nuolaidos.

    11. Panaudoti nuolaidų kuponai nekompensuojami.

    12. Negaliojantys, pamesti ar kitaip sugadinti (pvz., pažeistas kupono kodas, kurio neįmanoma identifikuoti) nuolaidų kuponai nekompensuojami, jų galiojimas nepratęsiamas.

    13. Nuolaidų kuponai į kitus kuponus nekeičiami ir negrąžinami.

    14. Kilus nesklandumams dėl apmokėjimo, prašom nedelsiant kreiptis į UAB „Barbora“ el. paštu pagalba@barbora.lt arba telefonu +370 5 255 5787.

Papildomos BARBORA paslaugos

  • Ką reiškia žuvies išdorojimo paslauga?

    Pasirinkus žuvies išdorojimo paslaugą, žuviai bus pašalinami žvynai, žiaunos ir viduriai. Įspėjame, kad dorojant žuvį susidaro apie 15-20 proc. atliekų. Mokama už bendrą žuvies svorį prieš išdorojimą. Akcijos metu ši paslauga nėra teikiama.

  • Ką reiškia mėsos malimo paslauga?

    Kai kuriems mūsų šviežios mėsos gaminiams teikiama mėsos sumalimo paslauga. Pasirinkite pageidaujamos mėsos dalį ir svorį, ir ji bus sumalta. Mokama už bendrą mėsos svorį prieš sumalimą.

  • Ką reiškia mėsos pjaustymo funkcija?

    Kai kuriems mėsos gaminiams yra taikoma plono supjaustymo paslauga. Gaminiai yra supjaustomi specialiu sleiseriavimo aparatu mažiausiu konkrečiam gaminiui įmanomu nustatytu rėžiu (nuo 2 iki 4 mm). Įspėjame, kad pjaustant suformuotus vytintus mėsos gaminius yra galimas pjausnio aptrupėjimas arba formos praradimas. Mokama už gaminio svorį prieš supjaustymą.

Privatumo ir slapukų naudojimo politika

  • Kas yra slapukai (angl. cookies)?

    Slapukas yra nedidelis failas, atsiųstas į įrenginį, naudotojui besilankant atitinkamoje interneto svetainėje. Slapukų pagalba interneto svetainė atpažįsta naudotojo įrenginį (pvz., naudotojui kitą kartą apsilankius šioje interneto svetainėje), tokiu būdu sudarant galimybę palengvinti vartotojui naršymą svetainėje ir (arba) suteikiant tam tikrą informaciją svetainės savininkui apie svetainės naudojimą.

  • Kokius slapukus naudojame?

    BARBORA parduotuvė naudoja tiek būtinuosius (svetainės veikimą užtikrinančius ar naudojimąsi ja palengvinančius) slapukus, tokius kaip filtravimo nustatymų ar prisijungimo prisiminimo, tiek ir analitinius slapukus. Iš pastarųjų BARBORA parduotuvė naudoja „Google Analytics“ įra&scaron